torstaina, helmikuuta 26, 2015

FINALLY

Lupasin kertoa mun kampaajakäynnin tuloksesta ja tässä sitä nyt olisi! Kuva leikkaamattomista ja värjäämättömistä hiuksista täällä. Tavoitteenahan oli nimenomaan tummemman ruskeat hiukset ja pääsin tavoitteeseen, nimittäin oon näihin erittäin tyytyväinen. Tummentuihan väri entisestä aika paljon ja malli lyheni jonkun verran, mutta omasta mielestä tummat hiukset sopii mulle paremmin kuin vaaleat. Kaiken lisäksi, nyt kun kulmistakin joutuu tekemään tummemmat kuin yleensä, niin mun iho näyttää mun mielestä huomattavasti vaaleammalta kuin ennen ja oon tästä erittäin iloinen! Toki onhan tästä tummasta hiusväristä odotettavissa jäätävä juurikasvu, varsinkin kun oma hiustenväri on ruskeanharmaa, mutta ajattelin sitä värjätä peittoon sitä mukaan kun se alkaa omaa silmää häiritsemään.

En ole ikinä oikeastaan uskonut erilaisten shamppoiden tai hoitoaineiden eri vaikutuksiin, mutta pienenä mainosten orjana kävin ostamassa vastavärjätyille hiuksilleni niille tarkoitetun shamppoon ja suihkutettavan hoitoaineen. En oikeasti usko, että joku hoitoaine tai shampoo saa värin säilymään pidempään kuin toinen mutta pakkohan tätä on testata. Oon todella tarkka kaikkien mun käyttämien tuotteiden hajuista, ja vaikkei näiden kahden tuotteen tuoksu ole maailman parhaimmasta päästä, niin kyllä näitä nyt käyttää. Kyseessä on siis Schwarzkopfin Bonacure-sarjaan kuuluvan Color Freeze Rich Shampoo ja samaan tuotesarjaan kuuluva Color Freeze Spray Conditioner.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti