tiistaina, maaliskuuta 03, 2015

HELMIKUUN SUOSIKIT

Hyvää maaliskuuta, tällä kertaa olisi taas vuorossa helmikuun suosikkeja! Multa on ihan unohduksissa jäänyt tammikuun suosikit välistä, mutta aikalailla olen alla olevia juttuja käyttänyt myöskin tammi-, että helmikuussa. Toivottavasti tykkäätte!

 H&Mn korolliset nilkkurit Sain nämä kengät vasta vähä aika sitten, ja vaikken ole niitä kun kerran vasta jalassa pitänyt, tykkään niistä hurjasti. Ei välttämättä kuulu mun tyyliin pistää tollasia kouluun, mutta eiköhän noille vielä keväämmällä suurempaa käyttöä löydy!

Lumenen ruskea kulmavaha Tää tuote on niin monena aamuna pelastanut mut totaaliselta paniikilta. Oon nimittäin muutamana aamuna herännyt sen verran myöhässä että en ehdi kunnolla meikkaamaan, joten tätä kulmiin ja vähän ripsaria niin oon valmis lähtemään ilman sen kummallisempaa laittautumista!

Vero Modan huivi Kyseinen huivi oli multa koko alkutalven hukassa mutta löysin sen uudestaan vähän aika sitten ja olinkin unohtanut kuinka ihana tää huivi olikaan, ja siksi oonkin käyttänyt sitä melkein joka päivä.

Spotify Myönnetään että olin unohtanut tänkin sovelluksen olemassaolon, nimittäin mulla oli pitkään sellanen kausi etten kuunnellut musiikkia miltein ollenkaan. Nyt oon tutustunut siihen lisää ja harkinnassa on premiumin hankkiminen!




4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ihanan valoisia kuvia. Sun kirjoitustyyli on tosi samallainen kun muillakin, siitä vähän miinusta. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) oon tosiaan huomannut että kirjoitan samalla tavalla kuin muut mutta mä nään itse tuon nykyisen tyylin luonnollisimpana itselle. Kiitos kuitenkin!

      Poista
  2. löysin sun blogin facen blogi ryhmästä ja mietin että paljonko bloggaamiseen menee rahaa! siis paljonko käytät rahaa ostoksiin kuukaudessa vaikka??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla bloggaamiseen mene rahaa ollenkaan, sillä enhän mä näitä juttuja osta blogia varten vaan itseäni :-) ja en halua kertoa käyttämiäni rahasummia täällä ollenkaan, mutta kiitos kommentistasi! :-)

      Poista